Novinky v klientské zóně AXIGON
V klientské zóně AXIGON jsou nově k dispozici podrobnosti k tankovacím kartám a zcela nová sekce Moje data.
Vážení klienti,
rádi bychom vás informovali, že jsme pro vás připravili několik zlepšení v rámci klientské zóny AXIGON.
Podrobnosti k tankovacím kartám
Na stránce Moje karty máte možnost si kliknutím na kartu zobrazit bližší údaje o ní. U karet Shell uvidíte zůstatek bezpečnostního limitu, který zohledňuje i právě provedené transakce (za posledních 10 minut). Také uvidíte, kdy exspiruji jednotlivé karty, zda je na kartě aktivována možnost mobilních plateb u Shell a možnost placení za ruční mytí vozidel v síti Automyčky Express (včetně limitu na mytí).
Nová sekce Moje data
Po přihlášení do klientské zóny v sekci Moje transakce nově také najdete tlačítko „Moje data“. Toto tlačítko odkazuje na zcela novou sekci, kterou jsme pro vás nachystali. Uvidíte v ní vývoj svých odběrů prostřednictvím tankovacích karet, strukturu tankování (podíl nafty, naturalu, prémiových paliv atp.) a informace, zda vaši řidiči tankují v sítích se slevou, či nikoliv.
V přehledech najdete i statistiky týkající se nastavení a využívání vašich tankovacích karet – např. karty s nejvyšším počtem mytí vozidel, nákupů kapalin do ostřikovačů a plateb parkovného. Na jednom místě uvidíte i karty s nejvyššími a nejnižšími úrovněmi čerpání bezpečnostního limitu, informace o kartách s blížící se exspirací či přehled blokovaných a nevyužívaných karet. Součástí dat je i přehled vývoje vyhlašovaných cen a jejich srovnání s průměrnými cenami na trhu. Každý z grafů se dá jednoduše vyexportovat.
Novou sekci jsme pro vás připravili, abychom vám usnadnili správu vašich tankovacích karet a umožnili vám jednodušší kontrolu nad jejich využitím.
V případě jakýchkoliv otázek jsme vám k dispozici na bezplatné lince 800 900 501 anebo na e‑mailové adrese podpora@axigon.cz.
Váš AXIGON